Klacht PlayStation Network: Weigering heractivatie account

Klachtnummer
# 560406
Gebruiker
Lijkie86
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn account is om onaangegeven reden niet toegankelijk. Service desk ziet het probleem maar wil niet helpen aangezien ik geen serienummer heb van mijn allereerste console (11 jaar geleden) of een ordernummer van een aankoop bij playstation. Laatst genoemde heb ik niet bewaard aangezien het een aankoop was van een gratis spel en de mail dus geen waarde had.. Nu kan mijn account in de prullenbak geven zij aan. Ik kan ze zelfs de aankopen en periode en de aanmelding mail.van 11 jaar terug en aankoopbon van die console destijds overhandigen. Dit volstaat echter allemaal niet..

De oplossing

Ik kan erg veel info geven over mijn account en aan de hand daarvan wil ik dat mijn account geheractiveerd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PlayStation Network?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen