Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht PlayStation Network: Zeer slecht website service, onopgeloste bugs en niemand die ik kan bereiken daarvoor
Details
Klacht
Al maanden lang kan ik niet inloggen op de online website. Hij geeft een foute wachtwoord aan. Maar met dezelfde wachtwoord kan ik wel inloggen op mijn playstation 4?Als ik dan nieuwe wil instellen, krijg ik geen sms code. Ook geen e-mail om het te herstellen. Er komt niks binnen. Mijn probleem blijft on opgelost.
Ik zou graag dit fout willen melden bij playstation zodat ze iets er mee kunnen doen. Maar ze hebben helemaal niks op hun website waar je dit kan indienen. Alleen eindeloze FAQ's en hulp filmpjes.
Hun mobiele nummer is nergens te vinden op de website, zeer goed verborgen. Gelukkig op hun twitter iets kunnen vinden. Alleen dan zijn ze weer niet bereikbaar. Ellende...
Gewenste oplossing
- Playstation moet even goed kijken naar hun bugs en die herstellen.- Functie op de website maken voor het indienen van bugs
- Goed werkend en goed bereikbaar klantenservice. Want FAQ's en filmpjes gaan een fout in het systeem niet oplossen
- Betere servers.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.