Klacht Plaza de Frietkraam: kan een bedrijf 2 menukaarten met verschillende prijzen voor het zelfde hebben ?

Klachtnummer
# 587134
Gebruiker
willy
Datum
0 reacties

Details

Klacht

belachelijk ,, ze hebben 2 prijskaarten , als je eten besteld en daar op het terras het op wil eten betaal je meer dan als je het mee zou nemen , wat is dat voor oplichting , , als je het mij vraagt pure oplichterij :-(
is dit wel toegestaan dan ?

Gewenste oplossing

gewoon dezelfde prijs voor artikel ongeacht of je daar eet of mee neemt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Plaza de Frietkraam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Plaza de Frietkraam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen