Klacht Plaza Resort Bonaire: echt nooit meer

Klachtnummer
# 295962
Gebruiker
john20
Datum
0 reacties

Details

De klacht

super slecht eten, iedere dag frikandellen en kroketten.na inchecken zelf koffers naar de kamer moeten brengen,geen uitleg,geen plattegrond,geen bordjes hoe je moest lopen.in de eetzaal geen warmhoudbakken maar plastic schalen die die vliegjes weg moesten houden,bakken waren vies en er werdt niet zuiver gehouden.beestjes in de tacoschelpjes,kinderen van personeel liepen daar de gehele dag rond en een daarvan presteerde het zelfs om een tube mayonaise aan zijn mond te zetten en daar gebruik van te maken en vervolgens gewoon weer terug te zetten voor de gasten.helemaal geen entertement,geen fitness.harde strandbedjes,die ze ook nog eens verhuurde voor 10 dollar,geen parasols bij het zwembad.sommige barpersoneel brutaal en lui,maar andere daartegen erg leuk en vriendelijk.

De oplossing

beter eten ,het is een vier sterren hotel.
entertement,fitness en vriendelijker personeel en meer personeel inzetten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Plaza Resort Bonaire hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Plaza Resort Bonaire?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen