Klacht Plaza Resort Bonaire: echt nooit meer

john20

super slecht eten, iedere dag frikandellen en kroketten.na inchecken zelf koffers naar de kamer moeten brengen,geen uitleg,geen plattegrond,geen bordjes hoe je moest lopen.in de eetzaal geen warmhoudbakken maar plastic schalen die die vliegjes weg moesten houden,bakken waren vies en er werdt niet zuiver gehouden.beestjes in de tacoschelpjes,kinderen van personeel liepen daar de gehele dag rond en een daarvan presteerde het zelfs om een tube mayonaise aan zijn mond te zetten en daar gebruik van te maken en vervolgens gewoon weer terug te zetten voor de gasten.helemaal geen entertement,geen fitness.harde strandbedjes,die ze ook nog eens verhuurde voor 10 dollar,geen parasols bij het zwembad.sommige barpersoneel brutaal en lui,maar andere daartegen erg leuk en vriendelijk.

beter eten ,het is een vier sterren hotel.
entertement,fitness en vriendelijker personeel en meer personeel inzetten.

Wij vinden dat Plaza Resort Bonaire hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Plaza Resort Bonaire?