Klacht Plaza Sportiva: Stopzetten abonnement na wijziging aanbod

Cindybianca

Juli 2013 was ik op zoek naar een sportschool, toen mijn oog liet vallen op reclame voor Plaza Sportiva. Saunafasciliteiten, zwembad, groepslessen en fitness; prachtig aanbod!Ik ben meteen bij de sportschool naar binnen gelopen voor informatie. Bij de rondleiding die ik kreeg, zag ik dat de fitnessruimte niets voor mij was. Het is erg groot en is omringt met ramen, waardoor ik mij als sporter erg bekeken voel. Toen ik dit liet weten aan de medewerker die mij de rondleiding gaf, vertelde zij mij enthousiast dat ik als lid van Euroborg ook kon sporten bij Martiniplaza. Dit zou een kleinschalige sportschool zijn (en dat klopte ook) Dit heeft mij overgehaald om een lidmaatschap van twee jaar aan te gaan. Echter, tot mijn verbazing sloot in januari Sportiva Martini de deuren..Sindsdien probeer ik mijn abonnement op te zeggen. Er wordt mij gevraagd om een afkoopsom te betalen van 180 euro, omdat Martini maar een ' extraatje' was bij mijn abonnement. Dit stelt mij zeer teleur.

Mijn abonnement is stopgezet, wel heb ik al een deel van de afkoopsom betaald. Ik wens het betaalde deel weer terug te ontvangen en ik wens dat ik dan hiermee het contract heb ontbonden.

Met vriendelijke groeten,

Cindy de Vries

Wij vinden dat Plaza Sportiva hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Plaza Sportiva?