Klacht Plegt-Vos: Onjuist afgestelde garagedeur bij oplevering nieuwbouw, sluit slecht.

hendrik1958

KLACHT Onze garagedeur sluit vanaf zo'n beetje het begin slecht.
We hebben voor deze deur bijna 2000 euro extra betaald. (met loop-deur eerst een metalen garage-deur)
Ze hebben er enkele keuren wat aan gedaan, echter het euvel is nooit verholpen.
Zoals extra plaatjes hout onder scharnieren, extra afsluiters om de deur dicht te trekken etc.
Zonder resultaat, de deur is krom getrokken.
Onze woning opgeleverd in december 2003, bleek, nadat we er nieuwe beplatingen aan de buitenkant van oa onze garagedeur plaatsten, een deur te hebben die niet goed was afgehangen, hij hing te laag . Zodoende trok/zoog deze vocht op en trok krom. Hij sloot zodoende slecht en er bleek nu ook houtrot te zijn. De onderkant bleek ook niet geschilderd te zijn. Men wil hier niets aan doen, buren kregen wel een nieuwe deur, deze hebben een zwager als advocaat.
Heb vaak aan de bel getrokken, echter in het begin alles mondeling en telefonisch geregeld, men was hier eerst nog aan het bouwen zodoende, heb foto'

GEWENSTE OPLOSSING Graag een goed functionerende garagedeur, die goed sluit en geen hout-rot heeft. Soms kijk je zo naar buiten. We hebben er zelfs al nieuw sluitwerk op moeten doen, want deze was tgv het moeilijk sluiten al afgebroken.
Verder bleek de deur niet te zijn voorzien van een verflaag aan de onderkant.

Wij vinden dat Plegt-Vos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!