Opgelost door Pleinaanbiedingen.nl: Aankoopbedrag van niet geleverde trampoline (juni 2017) nog niet teruggestort!!!
Details
Klacht
Vorige zomer (2017) heb ik een trampoline besteld die niet is geleverd. Sindsdien probeer ik mijn geld terug te krijgen op alle mogelijke manieren. Dit lukt niet tot nu toe.bellen, lukt nu niet meer steeds in gesprek. Aanvankelijk nog wel contact gehad en 1x een 1/5 deel van het totaalbedrag teruggekregen. ( moet nog 300 euro terugkrijgen) Veel beloftes weinig actie.
mailen: automatische beantwoording waar niets mee gebeurd
aangetekende brief (kost ook geld) : niet op gereageerd.
Gewenste oplossing
Zo snel mogelijk het resterend bedrag teruggestort krijgen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.