Opgelost door Pleinaanbiedingen.nl: Aankoopbedrag van niet geleverde trampoline (juni 2017) nog niet teruggestort!!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 305962
Gebruiker
M.E.M. Mensink
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vorige zomer (2017) heb ik een trampoline besteld die niet is geleverd. Sindsdien probeer ik mijn geld terug te krijgen op alle mogelijke manieren. Dit lukt niet tot nu toe.
bellen, lukt nu niet meer steeds in gesprek. Aanvankelijk nog wel contact gehad en 1x een 1/5 deel van het totaalbedrag teruggekregen. ( moet nog 300 euro terugkrijgen) Veel beloftes weinig actie.
mailen: automatische beantwoording waar niets mee gebeurd
aangetekende brief (kost ook geld) : niet op gereageerd.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk het resterend bedrag teruggestort krijgen.
Geboden oplossing
Hartelijk dank Klachtenkompas! Het is jullie gelukt om binnen drie dagen de terugstorting te regelen. Ik ben hier een jaar mee bezig geweest!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Pleinaanbiedingen.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Pleinaanbiedingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen