Klacht Pleinaanbiedingen.nl: Bestelling werd niet geleverd, betaling wordt niet teruggestort.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 317690
Gebruiker
Cees_
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Trampoline besteld op 13 mei j.l. Werd maar niet geleverd, volgens de shop omdat de leverancier niet kon leveren, daarom op 21juli de order geannuleerd met verzoek betaling terug te storten. Wordt niet meer op gereageerd. Shop is telefonisch onbereikbaar.

De oplossing

Betaling terugstorten.

2 reacties

  1. Auteur
    Cees_
    Datum
    Bericht ontvangen van administratie@pleinaanbiedingen.nl met bevestiging van annulering en belofte om geld binnen 5 tot 10 werkdagen terug te storten. Ik wacht het af.
  2. Auteur
    Cees_
    Datum
    Ik wacht het nog steeds af.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cees_
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na laatste belofte om binnen 5 tot 10 werkdagen de betaling terug te storten, ook na 15 werkdagen nog steeds niks binnen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Pleinaanbiedingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen