Klacht Pleinaanbiedingen.nl: Geen geld retour gekregen na geannuleerde bestelling

Klachtnummer
# 337402
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

September 2017 springkussen besteld en betaald €400. Deze kon niet op tijd geleverd worden dus de bestelling geannuleerd. Betaling zou terug gestort worden. Tot op heden niks ontvangen! Meerdere malen contact proberen te zoeken maar telefonisch nauwelijks bereikbaar en ook op mail krijg je op een gegeven moment geen reactie. Oplichters!

Gewenste oplossing

Ik wil zo spoedig mogelijk het geld terug wat wij betaald hebben €398,05 en recht op hebben!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Pleinaanbiedingen.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pleinaanbiedingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen