Klacht Pleinaanbiedingen.nl: Niet leveren van betaald product.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 283713
Gebruiker
Mariska12345
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 5 november 2017 product besteld via de website, hier werd beloofd volgende werkdag in huis. 4 dagen later geen product in huis. Telefonisch niet te bereiken en mail wordt automatisch beantwoord. Na 3 werkdagen reactie op de mail, hierin geven ze aan we gaan het uitzoeken. Een week later geen reactie terug. Na herhaaldelijk mailen reactie terug gekregen dat product op 4 december binnen zou komen in magazijn. Tot op heden nog niks vernomen over de levering.

Gewenste oplossing

Geld terug storten van het bestelde product.
Geboden oplossing
De bestelling is geannuleerd en de administratie is gevraagd om het geld retour te storten op mijn rekening. Normaal gesproken zal dit met 7 -14 werkdagen op de rekening staan. Tot op heden is het geld nog niet terug gestort.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Pleinaanbiedingen.nl
    Datum
    ik zie dat het vandaag de 11de werkdag is.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Pleinaanbiedingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen