Klacht Pleinaanbiedingen.nl: Onbetrouwbaar en wanprestatie

# 282025
Annemieke

Product niet ontvangen, geen geld retour gekregen. Krijg geen contact meer met ze. We gaan aangifte doen.

Geld bedrag terug krijgen

Annemieke
    Beste Peter, ik vind het vrij bijzonder dat jullie nu pas gaan overleggen van een bestelling en betaling die ik op 16 augustus heb gedaan en ontzettend vaak contact met jullie heb gezocht. Inmiddels zijn we meer dan 3 maanden verder een geef ik aan aangifte te gaan doen van oplichting en nu gaan jullie overleggen? Het lijkt mij nogal duidelijk. Jullie hebben het product nooit geleverd en mij nooit mijn geld terug gegeven na meerdere verzoeken.
    Annemieke
    Fijn dat jullie na 3 maanden en veelvuldig contact zoeken van mijn kant er eindelijk mee bezig zijn en er geen excuses vanaf kan! Goede service!!!
    Beste Annemieke,

ik zie dat mijn collega jou al twee keer een excuus heeft aangeboden.

met vriendelijke groet,

Peter
    Annemieke
    Dag Peter, excuses op het feit dat er niet geleverd werd 3 maanden geleden. Al die tijd dat je bezig bent met berichten sturen kan je misschien ook gebruiken om de klacht af te handelen en na 3 maanden eindelijk mijn geld terug te storten! Fijne dag!

Ook een klacht indienen over Pleinaanbiedingen.nl?