Opgelost door Pleinaanbiedingen.nl: Pleinaanbiedingen betaald het retourbedrag niet terug

content Opgelost
Rob2607

Wij hebben in oktober 2017 bij "mooi aan de muur" (onderdeel van Pleinaanbiedingen en Quadrata Webshop een order geplaatst, 21 december bleek dat de levering pas eind januari 2018 klaar zou zijn en Pleinaanbiedingen bood zelf aan om de bestelling te annuleren waarop ik de terugbetaling tussen de 7-14 werkdagen op mijn rekening gestort zou krijgen. dezelfde dag (21 december) heb ik de bestelling schriftelijk geannuleerd maar kreeg hierop geen reactie. Pas na diverse pogingen om schriftelijk en telefonisch contact te krijgen werd er pas op 8 januari op gereageerd met de mededeling dat de administratie is gevraagd om geld tussen 7-14 werkdagen retour te storten. diverse telefoontjes met loze beloften dat ik terug gebeld zou worden. Vorige week meerdere pogingen gedaan om ze telefonisch te bereiken maar deze was continue in gesprek waarna we het weer via mail hebben geprobeerd, deze is wel gelezen maar een reactie bleef uit. Vandaag 19 februari 2018 is er nog steeds geen retourbetaling op onze rekening ontvangen. Inmiddels is deze klacht ook voorgelegd aan Consuwijzer deze hebben inmiddels gereageerd.

uitbetaling van het beloofde retourbedrag na annulering van de order

Pleinaanbiedingen.nl
    Beste Rob,

hier heb ik jou vanochtend telefonisch over gesproken, zoals aangegeven zal ik hier maandag bij jou op terug komen.

met vriendelijke groet,
    Peter

Rob2607
Quadrata (pleinaanbiedingen - mooi aan de muur) Quadrata heeft inmiddels onderkend dat dit een structureel probleem is en stelt orde op zaken. Voor ons betekend het dat men inmiddels tot afhandeling van onze annulering is overgegaan en de retourbetaling is opgestart. Mogelijk worden hiermee soortgelijke klachten ook voor andere klanten opgelost. Uiteindelijk heeft het nog tot 3 maart geduurd voor wij het totale bedrag weer op onze rekening hadden.

Ook een klacht indienen over Pleinaanbiedingen.nl?