Klacht Pleinaanbiedingen.nl: Product besteld, niks geleverd. ( reageren nergens op: tel, mail etc.)

Karlijn Geurts

Ik heb al 2 weken geleden een fietshelm besteld, maar niks ontvangen. Ze reageren niet op email, nemen de telefoon niet op en de periode dat ze "op vakantie zijn" wordt steeds gewijzigd. Vuile oplichters zijn het, ik kan als ik het zo lees hier, fluiten naar m'n geld en heb nog steeds geen product ontvangen. Schandalig!

Ik wens binnen 4 dagen mijn product te ontvangen of anders het gehele bedrag terug te krijgen.

Pleinaanbiedingen.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Karlijn Geurts
    Ik heb eindelijk reactie, zij geven aan mijn geld terug te storten. Ik heb nog niks ontvangen en krijg weer geen reactie op mijn mail of zij mijn iban-gegevens hebben. Ik wacht het af...
    Karlijn Geurts
    Ik wacht nog steeds op mijn geld
    Karlijn Geurts
    NOG STEEDS GEEN GELD TERUG!!! IK WIL MIJN GELD UITERLIJK MORGEN OP MIJN REKENING ANDERS GA IK STAPPEN ONDERNEMEN!!
    Karlijn Geurts
    Na heel veel zeuren, mailen en frustraties heb ik eindelijk mijn geld terug. Als ik hier geen klacht op geplaatst had, had ik waarschijnlijk niks meer vernomen.

Ook een klacht indienen over Pleinaanbiedingen.nl?