Klacht Pleinaanbiedingen.nl: trampoline besteld en betaald, niets geleverd gekregen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 322036
Gebruiker
Leppem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

trampoline besteld en betaald op 6 augustus, niets ontvangen
via mail op 24 augustus bestelling geannuleerd en gevraagd om het reeds betaalde bedrag (229 euro) terug te storten

De oplossing

geld terugstorten op mijn rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Pleinaanbiedingen.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Leppem
    Datum
    14 september bericht gehad van pleinaanbiedingen dat het geld binnen 5 tot 10 werkdagen op onze rekening zal worden teruggestort. Het is dus nog even afwachten.

    groet,

    Th. Nas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Leppem
Datum
Uiteindelijke oplossing
14 september bericht gehad van pleinaanbiedingen dat het geld (229 euro) binnen 5 tot 10 werkdagen op onze rekening zal worden teruggestort. op dit moment (27 september) is het bedrag nog steeds niet teruggestort!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Pleinaanbiedingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen