Klacht Pleinaanbiedingen.nl: trampoline eind mei besteld, nog steeds niet geleverd, bedrijf laat niet meer van zich horen.

Klachtnummer
# 322306
Gebruiker
D.V.P.
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Eind mei betaalden we meer dan 500 euro voor een trampoline, in de hoop hier de afgelopen zomer al fijn op te kunnen springen.
Ondanks verschillende beloftes (de laatste belofte was dat onze trampoline in de eerste week van september geleverd zou worden), hebben we nog steeds geen trampoline of een positief bericht ontvangen. Op mijn vragen naar de stand van zaken wordt niet gereageerd.

De oplossing

Bestelling annuleren en zo snel mogelijk terugbetalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Pleinaanbiedingen.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

5 reacties

  1. Auteur
    D.V.P.
    Datum
    nog altijd geen reactie, al verschillende mails gestuurd....
  2. Auteur
    D.V.P.
    Datum
    nog geen bevestiging van terugbetaling, we blijven afwachten.
  3. Auteur
    D.V.P.
    Datum
    ik wacht nog steeds op reactie.
  4. Auteur
    D.V.P.
    Datum
    graag reactie!
  5. Auteur
    D.V.P.
    Datum
    terug betaling zou opgestart worden a rato van 100 euro per week. we wachten vol spanning op de eerste betaling...

Ook een klacht indienen over Pleinaanbiedingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen