Pleinaanbiedingen.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Pleinaanbiedingen.nl: Trampoline na 30 dagen nog steeds niet geleverd en slechte klantenservice
Details
Klacht
op 01-06-'18 een trampoline besteld, zou 30 juni geleverd worden. 1 week na beloofde datum contact gezocht, na een lange wachttijd bleek er inderdaad vertraging van nog 1 week.Die toezegging was inmiddels ook al week ruim overschreden, weer contact gezocht (via hun site en tel nr en eindelijk een waardeloos antwoord: dat hun ook gek werden van de late leveringen.
Ik heb hun verzocht om een alternatief te leveren (op hun site beloven ze die wel te kunnen leveren) of geld terug.... na weer 5 dagen gewacht te hebben.. weer geen reactie.
Waardeloze service! Mijn geduld is op.
Gewenste oplossing
Deze week de beloofde levering of alternatief! Als men niet in week 31 kan leveren dan zo spoedig mogelijk mijn geld terug storten!!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.