Opgelost door Pleinaanbiedingen.nl: Trampoline na 30 dagen nog steeds niet geleverd en slechte klantenservice

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 315219
Gebruiker
medeweggebruiker
Datum
1 reactie

Details

Klacht

op 01-06-'18 een trampoline besteld, zou 30 juni geleverd worden. 1 week na beloofde datum contact gezocht, na een lange wachttijd bleek er inderdaad vertraging van nog 1 week.
Die toezegging was inmiddels ook al week ruim overschreden, weer contact gezocht (via hun site en tel nr en eindelijk een waardeloos antwoord: dat hun ook gek werden van de late leveringen.

Ik heb hun verzocht om een alternatief te leveren (op hun site beloven ze die wel te kunnen leveren) of geld terug.... na weer 5 dagen gewacht te hebben.. weer geen reactie.
Waardeloze service! Mijn geduld is op.

Gewenste oplossing

Deze week de beloofde levering of alternatief! Als men niet in week 31 kan leveren dan zo spoedig mogelijk mijn geld terug storten!!
Geboden oplossing
Betreft order 2018000371... Nee. Nog geen levering van de bestelling, geen alternatief, geen geld terug en sinds 25 Juli geen reactie meer ontvangen. (help, krijg ik nog een product of geld!) Update 24-08-2018: Na het zoveelste bericht heb ik eindelijk een antwoord dan mijn geld teruggestort zal gaan worden binnen 5-10 werkdagen. (ik weet niet of de melding via consuwijzer, klachtenkompas en politie hierbij hebben geholpen). Ik wacht even af of ze deze afspraak nu wel nakomen. Update 28 september: Nog steeds geen geld terug gehad. wel een bericht dat het nu (weer) overgemaakt zou gaan worden. Ik geloof er helemaal niks van. Melden dat ik aangifte had gedaan bij de Politie werkt ook niet. In 1 woord schandalig! 3 Oktober: Ja! Geld is terug gestort! Eindelijk gerechtigheid.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Pleinaanbiedingen.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    medeweggebruiker
    Datum


    Inmiddels heb ik meerdere sites gevonden met reviews, dit bedrijf kampt blijkbaar al heel lang met structurele problemen omtrent late leveringen, slechte service en niet of zeer laat terug betalen. (stom, ik ben er ingetrapt!)

    In de mail van de klantenservice geven ze aan dat ze slecht bereikbaar zijn ivm een verhuizing. Die duurt al weken... Zeer ongeloofwaardig!

    Tevens is het telefoon nummer van quadrata niet meer bereikbaar!
    Als ze al bereikbaar waren => helaas, ze zijn op vakantie!

    Waardeloos

    De klanten service heeft aangegeven dat ik mijn order kon annuleren (25 juli). op die mail heb ik gereageerd maar ontvang niks terug, geen reactie tot op heden.

    Oke, dan maar via Facebook & messenger proberen contact te krijgen... Grrr.

    Dit jaar kon ik al niet op vakantie, kindjes een trampoline beloofd ter vervanging. Het enige dat ik erbij heb gekregen is extra werk (naast teluergestelde kindjes).

    Dus ik wil Quadrata shops (aka pleinaanbiedingen.nl of trampolineplein.nl) bedanken. Het is lang geleden dat iemand/een bedrijf mij zo kwaad heeft gekregen. Ik voel me dom en opgelicht.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Pleinaanbiedingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen