Klacht Pleinaanbiedingen.nl: Trampoline wel betaald maar niet geleverd

Klachtnummer
# 326054
Gebruiker
jolly
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In maart 2018 trampoline besteld. Levertijd werd steeds uitgesteld, 1 maand later besloten om order te annuleren. In de tussentijd was het ook lastig om contact te krijgen. Medio april werd per mail aangegeven dat order geannuleerd zou worden en geld teruggestort. In juni was dit nog steeds niet gebeurd. Toen weer mailen en uiteindelijk een bericht dat iemand administratie had overgenomen en dat order geannuleerd werd. Hiervan ook bericht gehad. Terugbetaling zou dan automatisch moeten gebeuren binnen 5-10 werkdagen. Helaas was dit niet het geval. Mailen, mailen, mailen, maar betalen ho maar. Eind augustus rechtsbijstand ingeschakeld, maar ook die komen er niet doorheen. Dus dat gaat ook niet echt een succes worden ben ik bang. Nu maar proberen op zoveel mogelijk sites slechte recensies te vermelden, aangifte van internetoplichting te doen en wat ik verder nog kan verzinnen.

De oplossing

Zoals steeds toegezegd geld terugbetalen op korte termijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Pleinaanbiedingen.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    jolly
    Datum
    Inmiddels bericht gehad dat vanaf aankomende week € 100 per week terugbetaald gaat worden. Hopelijk maken zij nu wel hun belofte waar.
  2. Auteur
    jolly
    Datum
    De 1e betaling is teruggestort! Nog 5 te gaan. Zal het dan toch nog goedkomen?
  3. Auteur
    jolly
    Datum
    Inmiddels ook de 2e betaling ontvangen.

Ook een klacht indienen over Pleinaanbiedingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen