Pleinaanbiedingen.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Pleinaanbiedingen.nl: Wel betaal hoewel ik gekozen had voor schept betalen , heb ik toch nog moeten betalen van Buckaroo
Details
Klacht
Wel betaald via Buckaroo hoewel ik had gekozen voor achteraf betalen, werd ik behoorlijk lastig gevallen met de herinnering mailtjes die elke 7 dagen opnieuw werden verstuurd en met extra kosten van 20 euro.Nou hebben we te lang gewacht ik hoor niets van pleinaanbiedingen.nl geen enkel bericht of iets anders. Ik ben wel verplicht om te betalen zo te zien, maar zij leveren lekker niet.
Nog nooit zoiets meegemaakt ik zal opletten vanaf nu met mijn online aankopen.
Ik ga een klacht indienen!
Gewenste oplossing
Mijn geld terug storten , en een excuus voor het niks laten horen al van begin af aan sinds juni 2018- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.