Opgelost door Pleinaanbiedingen.nl: Wel betaal hoewel ik gekozen had voor schept betalen , heb ik toch nog moeten betalen van Buckaroo

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 324710
Gebruiker
Gulcan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wel betaald via Buckaroo hoewel ik had gekozen voor achteraf betalen, werd ik behoorlijk lastig gevallen met de herinnering mailtjes die elke 7 dagen opnieuw werden verstuurd en met extra kosten van 20 euro.

Nou hebben we te lang gewacht ik hoor niets van pleinaanbiedingen.nl geen enkel bericht of iets anders. Ik ben wel verplicht om te betalen zo te zien, maar zij leveren lekker niet.

Nog nooit zoiets meegemaakt ik zal opletten vanaf nu met mijn online aankopen.
Ik ga een klacht indienen!

Gewenste oplossing

Mijn geld terug storten , en een excuus voor het niks laten horen al van begin af aan sinds juni 2018
Geboden oplossing
Betaling tot 100 euro per week dus nu moet ik ook op de volgende betaling wachten want het gaat om een bedrag van 145 euro. Tot nu toe is de helft betaald!
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Pleinaanbiedingen.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Gulcan
    Datum
    Tot op heden geen reactie. Ik ben voor het eerst opgelicht in Nederland! Tegenwoordig kun je niets meer vertrouwen:(

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Pleinaanbiedingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen