Op 3 februari besteld, gemaild, en telefonisch contact gehad ivm spoed, met de belofte dat bestelling meteen op de bus zou gaan. Op 9 februari gemaild, met vriendelijke vraag over de vertraging. Op 14 februari gemaild dat ik de bestelling elders heb gedaan, en mijn geld terug wil. Nu, 23 februari, en niks meer gehoord sinds het telefoontje op 3 februari, mails blijven onbeantwoord.
De oplossing
Ik wil z.s.m. mijn geld terug, de 6,67 betaald via Klarma, en de 6,95 verzendkosten rechtstreeks aan jullie over gemaakt. Dus graag totaal 13,62 retour.
3 reacties
Auteur
Plexideal.nl
Datum
Goedenavond Leonie,
Vervelend dat het zo loopt. Om u verder te helpen hebben wij een ordenummer nodig die u erbij toegevoegd hebt. Helaas is hrt hier ook fout gegaan dat hrt ertst afgehaald moest worden en daarna bezorgd moet worden ben ik bang.
Als u een ordenummer hebt lossen we het op.
Groetjes,
Timoti Team Plexideal
Auteur
L. van Erp
Datum
Dat vind ik geen geldige reden, over die wijziging heb ik meteen op 3 februari gebeld met jullie. De zelfde middag nog gemaild na overmaken van de verzendkosten, en daarna dus nog 2 keer gemaild. Op alle 3 de mails heb ik geen antwoord van u gehad. Zou u mij kunnen bevestigen dat de bestelling is geannuleerd en ik de 13,62 terug gestort krijg?
Het ordernummer is 47650.
Alvast bedankt.
Vriendelijke groet,
Leonie van Erp
Auteur
L. van Erp
Datum
Ik heb afgelopen week het eerste bedrag via Klarna terug ontvangen. Bedankt daar voor! Echter nog niet de rechtstreeks op 3 februari overgemaakte verzendkosten van 6,95. Zou fijn zijn als ik die ook nog terug krijg.
Uiteindelijke oplossing
Auteur
L. van Erp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb mn betaling nu terug gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Plexideal.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.