Klacht Plexideal.nl: Geen contact geen levering

Klachtnummer
# 441743
Gebruiker
fysio
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geen levering en geen contact.
Hebben 28 april bestelling geplaatst.
Ik heb een bericht en chat gestuurd maar geen reactie.
mvg Wolbert fysio

De oplossing

Bestelling met spoed leveren

3 reacties

  1. Auteur
    fysio
    Datum
    Goedemiddag dhr /mevrouw
    Na plaatsen kalcht op uw site, heeft plexideal.nl gebeld met de mededeling dat we vrijdag 8 mei de bestelling geleverd zouden krijgen.
    Maar helaas nog niets mogen ontvangen.


  2. Auteur
    fysio
    Datum
    Het is nu 13 mei.
    we hebben nog niets mogen ontvangen.
    Ik heb gebeld en gechat, maar geen reactie.
    We hebben het plexiglas nodig ter bescherming van onze cliënten en collegae.
    Ons geduld wordt wel op de proef gesteld.
    Wolbert fysio
  3. Auteur
    Plexideal.nl
    Datum
    Beste Wolbert,

    Als eerst onze excuses voor al het ongemak dat we veroorzaakt hebben. We hadden het ook liever gezien dat alles soepel zou verlopen. Ik gaan er alles aan doen om uw order uiterlijk donderdag bij u te bezorgd te hebben. Ik weet dat we eerder iets beloofd hebben. Maar we hebben de materiaal op voorraad. We zullen ons best doen om het nog eerder dan donderdag bij u geleverd te krijgen. Zodra uw pakket verstuurd is krijgt u van ons een berichtgeving over.

    Nogmaals excuses voor het ongemak en wil u nog een hele fijne weekend alvast toewensen.

    Met vriendelijke groet,

    Team Plexideal

Ook een klacht indienen over Plexideal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen