Opgelost door Plexideal.nl: Nog steeds houdt het bedrijf zich niet aan afspraken.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 556260
Gebruiker
Boos
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Voor de derde keer is beloofd dat er 50 euro terug gestort zou worden. De laatste keer zegt Plexideal op deze site dat het vrijdag op de rekening zou staan. NIET DUS. Het getuigt van heel wat lef om in het openbaar dit te beloven en de belofte niet waar te maken.

Gewenste oplossing

50 euro terug en excuses. Geen loze beloften of smoezen meer.
Geboden oplossing
Na veel heen en weer gemaild en gebeld uiteindelijk opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Plexideal.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Plexideal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen