Opgelost door Plexideal.nl: Ontvangt graag de betaling voor de bestelling maar de bestelling krijg je niet.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 611853
Gebruiker
Wijkcomité Nieuwland
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 12 juli 2022 bestelling gedaan die in voorraad was en binnen 5 dagen geleverd zou worden. Na 2 weken nog steeds geen update van de levering. Een 5 tal mails onbeantwoord en 1 keer kreeg ik telefonisch contact met een persoon die mijn order niet kon nakijken omdat hij in de auto zat??? Deze week antwoord gekregen via mail dat het order deze week verzonden zou worden. De week is uit ik heb nog steeds geen tracking of levering ontvangen. Dankzij Plexideal staat mijn project meer dan 2 weken achter op schema.

Gewenste oplossing

Terug betalen.
Geboden oplossing
De bestelling werd terugbetaald.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Plexideal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J. Waem,
    Helaas heeft de levering te lang op zich laten wachten door vertraagde aanlevering Het spijt ons dat dit zo gelopen is en we zullen het door u betaalde bedrag direct terugbetalen.
    Met vriendelijke groeten,
    Plexideal

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Plexideal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen