Opgelost door Plexideal.nl: plexiglas besteld en betaald, ook bericht dat produkt verstuurd is...maar niks.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 440009
Gebruiker
alkmaar#53
Datum
2 reacties

Details

Klacht

wacht inmiddels al 8 werkdagen op produkt, maar nog steeds niets ontvangen. ( wel betaald )


Zowel per mail als telefonisch geen contact mogelijk.

Gewenste oplossing

contact met mij opnemen, en vertellen waarom e.e.a. zo lang en moeilijk gaat.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Plexideal.nl
    Datum
    Geachte heer Mussfeld,

    U heeft gelijk. De 2e zending is ons fout geweest. Wel moet ik erbij vermelden dat er bij de eerste keer niemand thuis was. Wij hebben hierbij ook de telefoonnummer proberen te bereiken die u op had gegeven. De plaat is aangemeld bij postnl en deze zending wordt zsm bij u afgeleverd en die kunt u ook zelf volgen.

    Als er meer vragen zijn horen wij dat graag.

    Met vriendelijke groet,

    Team Plexideal
  2. Auteur
    alkmaar#53
    Datum
    Alles uiteindelijk volgens afspraak afgehandeld

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Plexideal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen