Klacht Plieger: Klacht afhandeling garantie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 290205
Gebruiker
Ontevreden klant plieger
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben eind 2012 een nieuwe badkamer laten plaatsen met meubels van plieger er in. Al deze meubels vertonen al sinds bjina een jaar scheurtjes die steeds groter worden en waar het vocht onder gaat komen. Via installateur meerdere malen met plieger contact laten leggen maar die geven aan dat er geen garantie meer op zit. Nu is zelfs een lamp uit het meubel gevallen met kap en al. Ik vind dat niet kunnen!

De oplossing

Nieuwe badkamermeubeltjes of in ieder geval tegemoetkoming in aanschaf hiervan

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Plieger is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ontevreden klant plieger
    Datum
    Geen reactie gehad

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ontevreden klant plieger
Datum
Uiteindelijke oplossing Niets gehoord van Plieger
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry