Opgelost door Plieger: lekkage in ombouw waterreservoir

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 422005
Gebruiker
L.Ewaart
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Inbouwreservoir is lek. Muren en ombouw zijn beschadigd door het vocht.
Waarschijnlijk al een tijd aan het lekken. Muren zijn nat en beschimmeld.
Hebben de ombouw weg moeten slopen om te kijken wat er aan de hand is. Het loopt op de naad aan de onderkant er zo uit. waarschijnlijk is het met drupjes begonnen en is de naad steeds verder gaan doorlekken.

De oplossing

Het waterreservoir vergoeden.

1 reactie

  1. Auteur
    Plieger
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste L. Ewaart.

    Wij hebben uw melding in behandeling genomen onder referentienummer 202001391.
    Om u een passende oplossing te kunnen bieden vragen we u een mail te sturen aan onze servicedesk met daarin het serienummer van het inbouwreservoir / foto van het serienummer( Deze vind u in de tank, achter het bedieningspaneel , zie voorbeeld in de bijlage) Ook van de gevolgschade / huidige situatie ontvangen we graag foto's.
    U mag deze mailen naar service@plieger.nl o.v.v. referentienummer 202001391

    Met vriendelijke groet,
    Plieger Servicedesk

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L.Ewaart
Datum
Uiteindelijke oplossing
Waterreservoir is vergoed. Eigen risico van de verzekering, voor de ontstane lekkageschade, is vergoed. Een zeer goede service. Snelle en kordate afhandeling.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Plieger?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen