Klacht Plieger: Lekkend Plieger compact reservoir van 4 jaar oud

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 408182
Gebruiker
Rodanje#315
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Door een lek in ons Plieger compact reservoir moesten veel tegels uit onze badkamer en maakten we kosten voor een geheel nieuw reservoir die deels niet verzekerd werden door onze schadeverzekering. Het reservoir is nog in de garantieperiode en we hebben de bon ook gevonden.

De oplossing

Vergoeden kosten

3 reacties

  1. Auteur
    Plieger
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    We hebben uw melding geregistreerd onder referentienummer 201911764
    Te afhandeling van de klacht hebben we een aantal aanvullende gegevens van u nodig:

    • Een foto van het serienummer van het inbouwreservoir.
    ( Dit kunt u vinden op de witte sticker aan de binnenzijde van de tank achter het bedieningspaneel. )

    • De afwijzing van uw verzekering.

    Graag deze gegevens mailen naar service@plieger.nl o.v.v. het bovengenoemde referentienummer.

    Met vriendelijke groet,
    Jannie

  2. Auteur
    Rodanje#315
    Datum
    Alle gevraagde documenten zijn inmiddels verstuurd en de klacht is in behandeling bij Plieger. Plieger neemt het op met de fabrikant. Ik post het hier als ik meer hoor. (Ik schrijf deze reactie omdat deze klacht anders op klachtenkompas verloopt.)
  3. Auteur
    Plieger
    Datum
    Klacht is momenteel in behandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rodanje#315
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is nog in behandeling.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Plieger?