Opgelost door Plieger: Lekkend waterreservoir toilet Plieger Compact

Kuiper11

In 2013 een Plieger Compact waterreservoir voor ons toilet in de badkamer gekocht bij de Praxis. Nu 6 jaar later is de bak aan de onderkant bij de manchet gescheurd waardoor wij een lekkage hebben gehad in de gang en een reparatie in de badkamer voor een nieuw toilet. Dit betekend tegels die. Iet meer te krijgen zijn en een gat in het plafond van de gang. De schade is behoorlijk. Dit alles naar de verzekering gestuurd maar het waterreservoir is voor eigen rekening. Een kostenpost na 6 jaar waar je niet op zit te wachten en dan heb ik het nog niet over alle ellende er om heen. Ik zou het op prijs stellen als Plieger mij tegemoet wilt komen in de kosten voor een nieuw waterreservoir omdat deze nuet gedekt wordt door de verzekering en omdat alle ellende vanuit het waterreservoir komt wat van Plieger is.

Ik zou het op prijs stellen als Plieger mij de kosten van een nieuw waterreservoir zou vergoeden. Deze worden niet gedekt door de verzekering die wel de gevolgschade dekt (plafond en tegelwerk). De bak was pas 6 jaar oud (gekocht in mei 2013 bij Praxis Huizen). Ik weet dat de garantie 5 jaar is maar ik zou coulance op prijs stellen gezien de schade.

Kuiper11
Ik kan met het waterreservoir en het bedieningspaneel naar de winkel terug waar ik het waterreservoir in 2013 aangeschaft heb en daar krijg ik of een vervangend product terug of een gedeelte ervan in contanten. Een super oplossing. Ik ben hier heel erg blij mee.

Ook een klacht indienen over Plieger?