Opgelost door Plieger: Lkkage in Plieger inbouwreservoir toilet gepllatst in 2012

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 470431
Gebruiker
J. Blommers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 26 mei 2008 kochten wij twee inbouwreservoirs van Plieger bij Praxis Groningen. Een voor de badkamer, de andere voor het toilet beneden. Het reservoir in het toilet beneden werd geïnstalleerd op 27 augustus 2012.
Recent begon het reservoir beneden te lekken. Direct haalden we onze installateur erbij Sebalo Montagebedrijf die het in 2012 ook installeerde. Als snel was de conclusie dat het reservoir voor de lekkage zorgt, want de spoelbak vulde zich regelmatig bij.

De installateur heeft een gat in de ombouw van het reservoir gemaakt en constateerde dat het water uit het reservoir kwam. Direct hebben we een nieuw reservoir gekocht en de volgende dag al is het geïnstalleerd. De waterschade is daardoor gelukkig beperkt.

De oplossing

Vergoeding van de herstelkosten: Installatie €381,15 en materiaal €385,68

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Blommers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bewijsstukken zijn opgestuurd naar Plieger: foto's, aankoopbonnen en installatiekosten van herstel. Zij benaderen hun fabrikant. Is dus even afwachten
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Plieger?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen