Opgelost door Plieger: Lkkage in Plieger inbouwreservoir toilet gepllatst in 2012

content Opgelost
J. Blommers

Op 26 mei 2008 kochten wij twee inbouwreservoirs van Plieger bij Praxis Groningen. Een voor de badkamer, de andere voor het toilet beneden. Het reservoir in het toilet beneden werd geïnstalleerd op 27 augustus 2012.
Recent begon het reservoir beneden te lekken. Direct haalden we onze installateur erbij Sebalo Montagebedrijf die het in 2012 ook installeerde. Als snel was de conclusie dat het reservoir voor de lekkage zorgt, want de spoelbak vulde zich regelmatig bij.

De installateur heeft een gat in de ombouw van het reservoir gemaakt en constateerde dat het water uit het reservoir kwam. Direct hebben we een nieuw reservoir gekocht en de volgende dag al is het geïnstalleerd. De waterschade is daardoor gelukkig beperkt.

Vergoeding van de herstelkosten: Installatie €381,15 en materiaal €385,68

J. Blommers
Bewijsstukken zijn opgestuurd naar Plieger: foto's, aankoopbonnen en installatiekosten van herstel. Zij benaderen hun fabrikant. Is dus even afwachten

Ook een klacht indienen over Plieger?