Klacht Plieger: Slechte kwaliteit??

Stef1

In november 2015 hebben wij een designradiator van Plieger gekocht.
Dit hebben wij gedaan via Praxis. Kort geleden ontdekten wij dat er aan de onderste aansluiting de lak er afging. Bij controle bleek dat dit door roestvorming kwam. Toen we de aansluiting bovenin controleerde bleek dat ook hier roestvorming had plaatsgevonden en kon je met de hand de lak er zo afvegen. De installateur merkte op dat dit zou komen doordat de aansluitpunten van de radiator niet voldeden aan de norm.
Plieger geeft niet thuis ondanks dat de garantietijd nog niet is verstreken. Het gevolg zal zijn dat ik geen Plieger zal kiezen bij de vervanging van mijn radiatoren nu en in de toekomst.

Hun toegezegde garantie nakomen en op een behoorlijke wijze aangeven waarom zij denken dat de garantie niet zou gelden.

Stef1
Geen, Plieger heeft kennelijk röntgen ogen en kunnen vanaf de foto al beoordelen dat er geen lasfout is. Zij garanderen dat als dat wel het geval zou zijn deze corrosie al na twee maanden zou zijn opgetreden. Volgens mij kan dat ook zo lang duren afhankelijk van de grote van de lekkage. Aangezien deze heel summier was is dit dan ook pas ontdekt nadat de eerste corrosie zichtbaar werd ca. twee maanden geleden. Tot dan werd alles nog afgedekt door de losgeraakte lak. Ik ben blij dat de Praxis in ieder geval zo klantvriendelijk was om een tegemoetkoming te geven. Als klant sta je nu voor joker, want de installateur wijst naar Plieger en Plieger wijst naar de installateur. De installateur nam in ieder geval de moeite om dit ter plaatse te beoordelen en gaf een andere mening weer dan Plieger, die dat vanaf een foto kan waarnemen. Knap hoor!!! Verder ben ik blij dat dit juist nu gebeurd, omdat ik enkele oude radiatoren wilde vervangen. Mijn keuze valt daarbij dus niet op Plieger.

Ook een klacht indienen over Plieger?