Klacht Plinga: het spel klopt voor geen meter en het loopt ook heel slecht en ze doen er helemaal niks aan

content Niet opgelost
anja koevoets

ik heb al verschillende meldingen gedaan en heb overal aan mee gewerkt om screenshots te sturen van de decoraties waar het om ging en een lijst gestuurd van de decoraties die minder of geen maankristallen geven maar volgens de ontwikkelaars is er niks aan de hand en is er niks veranderd aan het spel , nou ik speel dit spel al een aantal jaren en weet echt wel zeker dat er heel veel maan kristallen verdwenen zijn en er zijn ook andere spelers die het zijn op gevallen dat er heel wat verdwenen is

dat het spel loopt zoals het behoord en dat ze het eens goed uit zoeken dat er idd wel maankristallen weg zijn en hun fout toe willen geven want ik voel me als leugenaar behandeld

Wij vinden dat Plinga hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

anja koevoets
niks , ze hebben wel een paar dingen aangepast dat het niet zo opvalt dat er minder maankristallen uit komen , maar er zijn nog genoeg deco"s waar echt niks meer uit komt

Ook een klacht indienen over Plinga?