Klacht Plissegordijnenexpert.nl: Dit bedrijf heeft geen klantenservice, maar is alleen een telefooncentrale

Klachtnummer
# 344159
Gebruiker
datisjammer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 19 november 2 gordijnen bij dit bedrijf besteld. Op de website staat een levertijd van 5-10 dagen. Na 3 weken gebeld met deze organisatie waar de gordijnen bleven. De reactie die ze me konden geven was niet meer dan: "u ontvangt een email" . Daarna niets meer van de organisatie vernomen.

Op 18 december opnieuw contact opgenomen wanneer de gordijnen bezorgd konden worden. Opnieuw konden ze dit niet vertellen, anders dan u ontvangt een email om een leveringsafspraak te maken.

Zonder een email ontvangen te hebben is er op 21 december een pakket afgeleverd.
Bij de controle van de plissegordijnen bleken enkele draden niet verbonden te zijn. Dit direct bij plissegordijnenexpert.nl gemeld.

Inmiddels heb ik 2 keer gebeld en 3 emails gestuurd. Het enig wat dit bedrijf doet zegt. "we hebben het doorgezet naar transport/magazijn maar nog geen reactie ontvangen". Op de vraag wanneer ik een reactie kan ontvangen wordt geen antwoord gegeven.

Ik ben nu dus 4 weken zonder te weten wanneer ik überhaupt een reactie kan ontvangen.

Ik heb maar 1 advies beter een ander bedrijf kieze voor plisse of rolgordijnen.

De oplossing

Een reactie ontvangen, wanneer we een nieuwe plissegordijn of reparatie van de bestaande plissegordijnen kunnen verwachten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Plissegordijnenexpert.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Plissegordijnenexpert.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen