Klacht Plissegordijnenexpert.nl: Geen meetgarantie op gordijnen

Ton en Carla

Geen meetgarantie op gordijnen. Op de site geven ze aan dat ze gratis inmeetservice hebben maar na dit aangevraagd te hebben kregen we een mail dat de inmeetservice niet mogelijk was vanwege drukte. Hierbij werd vermeld dat ook bij een zelf gemeten gordijnen je gratis een nieuw product krijgt als de maat niet goed is. Helaas hebben we niet goed gemeten en daarom 4 gordijnen die niet goed zijn. Nu hebben we contact met ze opgenomen en krijgen we geen gratis nieuwe gordijnen. Ze verwijzen naar de voorwaarden op de site waarin staat dat je binnen 7 dagen moet reageren, wij hebben na 13 dagen contact met ze opgenomen, en dat je dan nog met allemaal extra voorwaarden maar 1 gordijn vergoed krijgt. Dit komt niet overeen met de mail die we gehad hadden. Daar werd geen enkele voorwaarde genoemd en ook niet verwezen naar de site. Na telefonisch en via de mail contact te hebben gehad krijgen we nog steeds niets terug.

Gratis nieuwe producten leveren zoals in de mail aangegeven is.

Wij vinden dat Plissegordijnenexpert.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Plissegordijnenexpert.nl?