Klacht Plissegordijnenexpert.nl: Geen meetgarantie op gordijnen

Klachtnummer
# 387140
Gebruiker
Ton en Carla
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen meetgarantie op gordijnen. Op de site geven ze aan dat ze gratis inmeetservice hebben maar na dit aangevraagd te hebben kregen we een mail dat de inmeetservice niet mogelijk was vanwege drukte. Hierbij werd vermeld dat ook bij een zelf gemeten gordijnen je gratis een nieuw product krijgt als de maat niet goed is. Helaas hebben we niet goed gemeten en daarom 4 gordijnen die niet goed zijn. Nu hebben we contact met ze opgenomen en krijgen we geen gratis nieuwe gordijnen. Ze verwijzen naar de voorwaarden op de site waarin staat dat je binnen 7 dagen moet reageren, wij hebben na 13 dagen contact met ze opgenomen, en dat je dan nog met allemaal extra voorwaarden maar 1 gordijn vergoed krijgt. Dit komt niet overeen met de mail die we gehad hadden. Daar werd geen enkele voorwaarde genoemd en ook niet verwezen naar de site. Na telefonisch en via de mail contact te hebben gehad krijgen we nog steeds niets terug.

De oplossing

Gratis nieuwe producten leveren zoals in de mail aangegeven is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Plissegordijnenexpert.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Plissegordijnenexpert.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen