Klacht Plotterhobby: Niet de goede artikelen ontvangen

H

Op 1 augustus j.l. heb ik een bestelling gedaan en betaald met ideal bij de webwinkel Plotterhobby.
Op 4 augustus kreeg ik echter iets thuis bezorgd dat ik niet had besteld.
Ik heb dit direkt bij de verkoper gemeld via meerdere kanalen.Ik heb meerdere e-mailadressen geprobeerd, gebeld tijdens hun openingstijden ,maar geen gehoor, berichten bij mijn bestelling via de website die niet aankomen,later las ik op hun FB pagina dat email via de site niet actief is,dat ze dat hebben uitgezet.
Uiteindelijk kreeg ik toch nog summier een reactie,Ik moest het terugsturen naar het adres op hun website en dan zouden ze het geld terugstorten.
Ze hebben mij geen kosteloze oplossing aangeboden.
Ik heb het direkt teruggestuurt en Ik heb de retour zelf moeten betalen.
Ze hebben de retourzending ook niet aangenomen,die staat nu al bijna 2 weken op het postkantoor.
En ik heb ook nog steeds geen geld teruggekregen.

De retour direkt ophalen bij het postkantoor,mij kosteloos stellen,door mij het bedrag van de bestelling 23,49€ plus de verzendkosten van 6,95€ terug te betalen.
Gegevens op de website aanpassen,zodat zij goed bereikbaar zijn voor hun klanten en deze op een fatsoenlijke manier te woord staan.
Verbeter de klantenservice.

Wij vinden dat Plotterhobby hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

H
    Uiteindelijk is zojuist het bestelbedrag plus de door mij gemaakte onkosten op mijn bankrekening bijgeschreven.

H

Ook een klacht indienen over Plotterhobby?