Klacht Pluimen.nl: Klantenservice Pluim Bv reageert niet op mail, en helpt niet om klacht op te lossen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 627464
Gebruiker
JBSBP
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vorige maand vond ik achter een kast een Pluim cadeaubon, ik was helemaal vergeten dat ik deze een tijd geleden gekregen had en heb gelijk op de site van Pluimen ingelogd. De cadeaubon bleek tot mijn spijt (en schrik) helaas al een aantal maanden verlopen te zijn, enorm zonde want het bleek om een groot bedrag te gaan. Hierop contact gezocht met Pluim BV, en vervolgens alleen een korte standaardmail terug gehad.
Ik ben teleurgesteld over de zakelijke, niet empathische manier van reageren en het feit dat op geen enkele manier geprobeerd wordt de klant te helpen. Inmiddels heb ik twee mailtjes gestuurd in de hoop samen tot een oplossing te kunnen komen, maar de klantenservice geeft niet thuis en geeft niet eens een reactie op de mailtjes.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat op een gemakkelijke manier geld verdienen ze meer waard is dan het hebben van een blije tevreden klant.

Gewenste oplossing

Ik wil graag gehoord en geholpen worden. En dat de klantenservice doet waar een klantenservice voor bedoeld is: service bieden naar de klant toe.
Geboden oplossing
Na herhaaldelijk mailen uiteindelijk een reactie per mail terug gekregen. Pluim Bv blijf vooral zakelijke feiten benoemen, en komt niet met suggesties. Opnieuw zelf met optionele oplossingen gekomen, maar vervolgens blijft het wederom stil. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat de klantenservice totaal geen moeite wil doen voor de klant, en zich verschuilt achter een protocol. Wat het met de klant doet lijkt niet van belang. Regelmatig zie je op internet of in de krant een stukje van een klant die positief verrast is door een klantenservice/bedrijf nadat er iets is voorgevallen (de bekende ‘warme douche’). Pluim Bv, hier kunnen jullie echt nog van leren! Voor mij en mijn bedrijf in ieder geval nooit geen Pluim meer.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Pluimen.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    JBSBP
    Datum
    Helaas heb ik nog altijd geen enkele reactie ontvangen op mijn mails en de ingediende klacht via Klantenkompas

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Pluimen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen