Opgelost door Pluimen.nl: order was niet leverbaar en wacht al 3 weken op het geld wat ik bij moest betalen

sad Opgelost
pluimenellende

Op 1 juli een Pluim ontvangen. Deze met bijbetaling verzilverd. Op 9 juli kreeg ik te horen dat de order niet leverbaar was en ik de pluim en de bijbetaling terug zou ontvangen. Dat gebeurde niet. Vele emails later een excuus en de mededeling dat ik een nieuwe pluim (die heb ik ontvangen) en mijn geld binnen 7 dagen retour zou krijgen. Dat laatste gebeurde wederom niet. Weer mailen en vandaag gehoord dat ze inderdaad vergeten waren mijn geld terug te storten. De medewerkster die dat mag doen komt pas eind volgende week terug! Daarna weer 7 werkdagen afwachten of ik dan wel mijn geld terug krijg.!
Zo jammer van het leuke gebaar van mijn werkgever, maar uiteindelijk kost het veel tijd en geld!

Per omgaande mijn geld retour!

Ik wacht inmiddels sinds 9 juli op mijn geld en ik wil het heel graag terug

pluimenellende
na heeeel lang wachten, dan toch eindelijk mijn geld terug. Ik hoop echter dat mijn werkgever voortaan niet meer met Pluimen in zee gaat. Heb inmiddels van andere collega's ook gehoord dat iets met bijbetaling niet geleverd kon worden, Als je er niet achteraan blijft gaan kan je fluiten naar je geld

Ook een klacht indienen over Pluimen.nl?