Opgelost door Pluimen.nl: order was niet leverbaar en wacht al 3 weken op het geld wat ik bij moest betalen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 468733
Gebruiker
pluimenellende
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 1 juli een Pluim ontvangen. Deze met bijbetaling verzilverd. Op 9 juli kreeg ik te horen dat de order niet leverbaar was en ik de pluim en de bijbetaling terug zou ontvangen. Dat gebeurde niet. Vele emails later een excuus en de mededeling dat ik een nieuwe pluim (die heb ik ontvangen) en mijn geld binnen 7 dagen retour zou krijgen. Dat laatste gebeurde wederom niet. Weer mailen en vandaag gehoord dat ze inderdaad vergeten waren mijn geld terug te storten. De medewerkster die dat mag doen komt pas eind volgende week terug! Daarna weer 7 werkdagen afwachten of ik dan wel mijn geld terug krijg.!
Zo jammer van het leuke gebaar van mijn werkgever, maar uiteindelijk kost het veel tijd en geld!

De oplossing

Per omgaande mijn geld retour!

1 reactie

  1. Auteur
    pluimenellende
    Datum
    Ik wacht inmiddels sinds 9 juli op mijn geld en ik wil het heel graag terug

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pluimenellende
Datum
Uiteindelijke oplossing
na heeeel lang wachten, dan toch eindelijk mijn geld terug. Ik hoop echter dat mijn werkgever voortaan niet meer met Pluimen in zee gaat. Heb inmiddels van andere collega's ook gehoord dat iets met bijbetaling niet geleverd kon worden, Als je er niet achteraan blijft gaan kan je fluiten naar je geld
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Pluimen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen