Klacht Pluimers isolatie: Dat de hantekening onder de offerte niet van mijn is.

john

Ik had nog geen subsidi van de gemeente gekregen, toen ik al een aanmaning kreeg dat ik € 350,00 moet betalen omdat ik de order niet door hun te laten uitvoeren. En ik had dat nog niet eens gezegd, dus belde ik die firma op hoe dat zit. Toen werd mijn verteld dat dhr.N. v.d Willige de afdeling financieen had gezegd dat ik hem had gebeld dat de handtekening onder de offerte niet van mij was, en dat deze conculsie ik niet aan mijn verplichting zou voldoen.De hoofd van de afdeling Financieen zou mij later terug bellen voor eventuleel oplossing ,maar die is in gebreke gebleven. Daar inplaats kreeg ik weer een aanmaning met een dreiging dat ze de zaak uit handen gaven. Daarom heb ik mijn rechtsbijstand verzekering DAS ingeschakeld, en die vond dat niet mijn handtekening was en ik sterk stond, maar dat de kosten van advocaten duurder waren dan € 350,00 die ik moest betalen. Dus hebben zij die € 350,00 betaald, maar nu lijkt het erop dat ik schuldig bent. En dat is niet zo,ik hoop een

Ik wens dat ik mijn geld terug wordt gestort en zo mijn gelijk te krijgen. Want er moet wel eerlijkheid in deze zaak komen en een oplossing komen.

Wij vinden dat Pluimers isolatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?