Klacht Pluimers isolatie: Niet bestaande annuleringskosten

marieke

Nadat we opdracht hadden gegeven in november 2013 aan Pluimers isolatie te Rijssen om ons huis te laten isoleren, hebben we ons bedacht en de opdracht afgebeld. We kregen toen een email dat we alsnog 20% van de kosten moesten betalen, 580 euro. We hebben toen aangegeven dat we dit geenszins van plan waren, omdat wij een geldige reden voor het afzeggen hebben, namelijk onze financiële situatie en de twijfel over vochtproblemen. Pluimers vond dit geen geldige reden, dus hier was al een verschil van mening. We hebben toen de algemene voorwaarden van dit bedrijf nog eens goed doorgelezen en hierin staat dat bij afzegging als ze al begonnen waren een geldige reden nodig is en men anders 50% moet betalen. Nu waren ze nog niet begonnen en de reden is ons inziens zeer geldig. Wat schetst onze verbazing: vier maanden later, in maart 2014 krijgen we alsnog een rekening toegestuurd van 580 euro en daarna 2 herinneringen. Op onze aangetekende klacht hebben we geen reactie ontvangen.V

Kwijtschelden van dit absurd hoge bedrag aan zogenaamde annuleringskosten.

Wij vinden dat Pluimers isolatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!