Opgelost door Pluimers isolatie: niet nakomen van afspraken

# 19395
T.A. Bergsma

De fa. Pluimers Rijssen heeft aangeboden onze muren te isoleren met Hr-Isowol voor een bedrag van 2250 euro. Na de orderbevestiging te hebben ondertekent. en de planning een afspraak maakte na drie weken, kregen we een schriftelijke orderbevestiging. 1 dag voor de geplande isolatie belde de vertegenwoordiger dat hij een rekenfout had gemaakt in ons nadeel voor 500 euro. We gingen daar niet mee akkoord omdat wij denken dat we in ons recht staan, omdat wij enkele weken niets hoorden van de fout.
We willen en kunnen niet verantwoordelijk zijn voor hun fouten. Pluimers wilden ons wel tegemoet komen door de eventuele subsidie van 300 euro te incasseren voor henzelf en ons 200 euro korting te geven. Wij vinden ook dat de subsidie ons toe behoort .
We vinden dat de firma Pluimers onze muren moet isoleren voor 2250 euro zoals was afgesproken in de schriftelijke orderbevestiging

We willen graag dat de spouwmuren goed worden geïsoleerd voor een bedrag 2250 euro

Wij vinden dat Pluimers isolatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

T.A. Bergsma
    Inmiddels heeft de firma Pluimers contact met ons opgenomen en hebben de klacht naar tevredenheid opgelost

T.A. Bergsma

Ook een klacht indienen over Pluimers isolatie?