Klacht Pluimers isolatie: Niet nakomen van de overeenkomst door Pluimers isolatie

Marcel63

Ik heb een offerte laten maken door Pluimers. Hiervoor heeft een inspecteur van het bedrijf enkele uren lopen meten, gaten boren, en e.e.a. op papier gezet. De inspecteur bleek bij ons zijn 1e opdracht uit te voeren. Uiteindelijk ben ik akkoord gegaan en heb de offerte samen met de inspecteur ondertekend. Weken later werd het werk uitgevoerd en bleek dat de glaswol niet in elke spouw kon. De ploeg is na veel gaten boren mopperend vertrokken en hun meest ervaren inspecteur zou komen om goed in kaart te brengen wat waar in moest en hoe dat het beste kon. Een week later kwam deze inspecteur van het bedrijf en toen bleek dat een deel met glaswol kon en een deel met pur. Het werk was uit te voeren, alleen niet door 1 auto. Er moesten 2 afzonderlijke ploegen komen. Dit zou behoorlijk wat extra kosten meebrengen die niet door de getekende offerte werd gedekt. Na opnieuw enkele uren inspecteren en gaten boren was de conclusie:"Prima te doen, maar het wordt een stuk duurder. De managers moeten hier maar over beslissen". Daags erop werd door Pluimers telefonisch aangegeven dat ze hadden besloten dat het werk niet kon worden uitgevoerd, en zij de opdracht in zouden trekken. Schandalige vertoning van Pluimers! De consument benadelen door eigen incompetentie.

De getekende overeenkomst wordt uitgevoerd.

Wij vinden dat Pluimers isolatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?