Opgelost door Pluimers isolatie: Onjuiste afhandeling schademelding

content Opgelost
Marielle#60

Er is schade aangebracht aan het kozijn na het plaatsen van dubbel glas. Er zijn bij de opzetlatjes te lange glasspijkers gebruikt waardoor ze aan de buitenkant door het houtwerk zijn geslagen en er is een stuk hout van het houtwerk af dat moet worden opgevuld. Deze schade, inclusief foto's, aangegeven bij Pluimers. Pluimers geeft aan dat er achterstallig onderhoud aan de verflaag af te zien is uit de foto's (wat onjuist is) en dat zij daarom €50,00 willen compenseren, schade zou volgens de after sales afdeling makkelijk te herstellen zijn als ik mijn onderhoud goed op orde heb. Nu hebben meerdere werknemers van Pluimers als andere professionals aangegeven dat het houtwerk juist uitstekend in de verf zit en goed onderhouden is. Ik heb pluimers uitgenodigd om het 'live' te komen bekijken, wellicht vertekent de foto het beeld. Maar hier wordt geen gehoor aan gegeven. Volgens de laatste mailwisseling is het zogenaamde 'achterstallig onderhoud' voor hun een reden om de compensatie te houden op €50,00. Ze gaven daarbij nog aan dat ik de spijkers aan de buitenkant maar terug moest slaan, zodat het opgelost is als ik er een verfje overheen gooi. Aan het bericht dat de spijkers dan, vanzelfspekend, aan de binnenkant gaan uitsteken hadden ze geen boodschap.

Ik heb middels de mail al meerdere opties aangeboden:
1. ik vind het prima als aan de buitenkant opzetlatjes worden gebruikt, dat is immers bij meerdere ramen zo gedaan met het plaatsen van het glas en dekt de schade.
2. Pluimers komt de schade herstellen en brengt hiermee het houtwerk in originele staat
3. Pluimers dekt 100% de kosten voor een professional die het houtwerk moet herstellen.

Wij vinden dat Pluimers isolatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Marielle#60
Medewerker van Pluimers was blijkbaar in de buurt en heeft gekeken naar de schade. Ze gaan tóch opzetlatjes aan de buitenkant zetten en er wordt nog een afspraak voor gemaakt.

Ook een klacht indienen over Pluimers isolatie?