Opgelost door Plus Supermarkt: Misleidende reclame om te lokken en dan noppes.

Struisvogelpolitiek

Week folder vanaf 16 januari Plus stond op de hoofdpagina in het groot mijn favoriete coffiecups in de aanbieding namelijk Lavaza cappuccino 1 + 1 gratis. Ben die week drie keer geweest voor noppes, ze waren telkens niet aanwezig in de winkel terwijl bv wel bij AH aanwezig. Die week manager gesproken van die winkel Koewacht die bevestigde dat ze niet zijn binnengekomen en mocht bon halen voor week erop en dit gedaan en bij hem bestelling gedaan voor die koffiecups. De week daarop teruggegaan en waren ze er nog steeds niet. Mocht van manager een bon halen en hij zou me bellen als ze binnen waren en zei erbij dat ik er rekening moest mee houden dat ze helemaal niet binnen zouden komen. Nu week drie bijna klaar en nog niets gehoord. Voel me erg misleidt door de Plus. Je wordt naar de winkel gelokt met een gelijkaardige reclame zoals AH die ze dan vervolgens niet nakomen. Ik wil alsnog de bestelde koffie zsm ontvangen zoals afgesproken en met de aanbieding en anders is mijn vertrouwen in Plus klaar.

Ik wil alsnog de bestelde koffie bij Plus Koewacht met de aanbiedingsprijs 1 plus 1 ontvangen zsm.
Opgelost nog voor klachtenkompas, dank plus!

Wij vinden dat Plus Supermarkt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Plus Supermarkt?