Klacht Plus Supermarkt: Plus neemt mijn klacht niet serieus.

AfwasDuif#66

Vijf maanden geleden naar de opening geweest en werd aangesproken door Frans ivm, een klacht wat ik weken geleden had ingedient. Een klacht over een racistische opmerking op Facebook van een van hun medewerkers. En dat werd niet gewaardeerd door de manager. Hij zei me 'dat had je niet moeten doen'. Want zo zei hij je had naar mij moeten toekomen. En zonder mij uit te laten praten ging hij verder. De toon was erg onaangenaam dat terwijl ik mijn klacht netjes via een prive bericht via Facebook had verstuurd. Omdat deze aanvaring mij niet lekker zat sprak ik iemand van het hoofdkantoor ook aanwezig in de winkel hierop aan. Deze sprak op harde toon nu niet we hebben net 16 uur achteraan een stuk door gewerkt, nu niet. Ik was zo verbijsterd dat ik mijn boodschappen heb laten staan. Omdat ik een gevoelsmens ben en het me aantrok. Sprak ik een andere meneer van het hoofdkantoor tevens in de winkel hierop aan. Deze was erg vriendelijk en, hij wilde het oplossen door met mij en Frans te praten. Vervolgens kwam de andere meneer van het hoofdkantoor aan. En zei weer op harde toon nee er word vandaag niet over gesproken. Ben ik duidelijk of moet ik het nog een keer uitleggen. Dat herhaalde hij continue en op harde toon. Erg jammer dat het zo moet want ik werd hier door Frans immers op aangesproken. En ik word vervolgens afgesnauwd niet klantvriendelijk.

Simpelweg door in gesprek te gaan met mij. Mijn klacht serieus nemen. En dat ik na 5 maanden eindelijk weer welkom mag zijn en voelen. De toegang wordt mij al 5 maanden onterecht geweigerd.

Wij vinden dat Plus Supermarkt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Plus Supermarkt?