Klacht Plusmarkt: slechte service en met meerdere maten meten .. Fout erkennen en oplossen. Voor € 20 zòn gezeik .

nina66

PLUS heeft wekelijks vele producten in de aanbieding. Deze week is één van de aanbiedingen Fleuril of Reus Wasmiddel of Silan Wasverzachter, vijf stuks voor 9,99 euro. Helaas zijn er bij deze aanbieding online een aantal grootverpakkingen geplaatst, die niet in ons reguliere assortiment zitten. Om die reden doen deze grootverpakkingen niet mee in de aanbieding, dit in tegenstelling tot eerdere berichten. Wij bieden onze excuses aan voor het feit dat de artikelen niet beschikbaar zijn en dat hier foutief over gecommuniceerd is.

De aanbieding, met de juiste producten, is weer online te bestellen. In de winkel kunt u ook terecht.

Ik en mijn dochter hadden de grootverpakkingen in ons mandje. Werd aangepast . Plus aangeschreven . geven raar antwoord. Zij hebben de fout gemaakt. In de folder stond ook dat alles meedeed. ook grootverpakkingen.

Zowel mijn dochter ‘als ik willen ook een waardebon van € 10 (dus met zijn 2-en € 20,) om toch wasmiddelen te kopen. Sommige klanten kregen wel €10 p.p . anderen niet.

Wij vinden dat Plusmarkt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Plusmarkt?