Klacht Plusonline: Ik ben ongewild abonnee van Plus Magazine

Klachtnummer
# 147486
Gebruiker
Zorg en Hoop
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heden Plus Magazine ontvangen. Mij totaal onbekend . ik stuur meteen retour als ik lees dat het een proef abonnement en bij volgend tijdschrift 12,50 bij automatische incasso.

https://www.opzeggen.nl/krant_tijdschrift/plus-magazine/opzeggen
Opzeggen kan alleen via brief uitprinten invullen en ondertekenen
Ik heb het niet aangevraagd dus wil ik weten hoe Plus Magazine aan mijn Persoonsgegevens is gekomen. Ik heb het Bel-me-niet register ook al ingevuld
voor reclame en dit soort dwang abonnementen die niet zo maar opgezegd kan worden
bellen met plusmagazine of e-mailen ook niet -email adres is niet juist

De oplossing

ik heb niets te maken met Plus magazine en moet volledig uit het systeem verdwijnen zonder kosten voor iets dat ik niet aangevraagd heb

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Plusonline hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Plusonline?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen