Klacht PMTpensioenfonds: afkoop pensioen

Dikboerhoop

Ik heb een verzoek ingediend tot afkoop klein pensioen.
Op 7 juni krijg ik een brief dat mijn verzoek in behandeling is genomen.
Op 19 juni krijgt mijn vrouw een brief dat ik ben overleden dat zij een uitkering krijgt
.Ik heb alleen een verzoek tot afkoop ingediend en ben helemaal niet overleden
.Dit heb ik ook gelijk gemeld aan PMT.
Op 18 juli krijgt mijn vrouw weer een brief waar de gegevens van de overleden man blijven.
Heb ik weet niet meer hoe vaak gebeld en de zaak uitgelegd dat het gaat om een afkoop niet dat ik ben overleden duizenden excuses.
Op 1 augustus ontvang ik dan eindelijk een afkoop voorstel waar ik het mee eens ben en tekende he gelijk retour gestuurd heb.
Op 27 augustus krijg ik weer een brief dat ze niet konden na gaan of ik nog leef.
Heb op 29 augustus een verklaring door gemaild van het gemeente huis hier in de Filipijnen dat ik nog leef.De post van PMT is naar mijn postadres in Nederland gestuurd.

Tot uitbetalen overgaan omdat het risico groot is dat ik minder krijg na al dat lange wachten wegens pensioen verlaging

PMTpensioenfonds is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over PMTpensioenfonds?