Klacht PMTpensioenfonds: Niet betalen pensioen

Klachtnummer
# 49096
Gebruiker
Jan van Gent
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In aanloop naar de pensioen krijg ik vanuit alle hoeken formulieren om in te vullen. Zo ook van PMT. Na korte tijd (medio Mei 2013) krijg ik van PMT 1 van de form. retour mijn vrouw moest nog tekenen, was ik vergeten. Alles weer netjes opgestuurd en in oktober 2013 ging ik met pensioen.
Van PMT geen pensioen, navraag leerde mij dat het formulier wat ik als laatste had op gestuurd nooit was aangekomen. Kan natuurlijk maar onwaarschijnlijk.
Gevraagd om nieuw form, zou worden op gestuurd, circa 8 weken later na vele mailtjes eindelijk dit form. in de bus. Direct retour natuurlijk.

Einde verhaal, nu einde Jan 2014 nog geen pensioen !
Vandaag 30-01 weer gemaild, reactie wij hebben meer tijd nodig !

Wat is er aan de hand bij dit pensioenfonds / is de kas leeg ?
Voor mij staat vast dat dit een niet goed / slecht georganiseerd bedrijf is.
Ik ga nu naar de Ombudsman Pensioenen misschien dat die er iets aan kan doen

De oplossing

Gewoon mijn pensioen betalen,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

PMTpensioenfonds is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over PMTpensioenfonds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen