Klacht PMTpensioenfonds: Pensioen ex-man.

# 92075
lidia.v.biesbergen@hotmail.com

Ik zou geen pensioen krijgen van mijn ex-man, waarvan ik op 2 augustus 1999 gescheiden ben. Hij is inmiddels met pensioen, ik pas over 7 jaar.
Ieder is zijn eigen weg gegaan, ik heb het doorgegeven aan mijn pensioenfonds. Daar valt niet aan te komen.
Jaren geen contact, totdat hij in een wijk verderop kwam wonen en toen zei hij: ik ben met pensioen!!
Aangezien ik door een gescheurde aorta, rechtszijdig jaren totaal verlamd geweest ben en ver onder de armoede-grens leef, en op dat moment ook gewoon dood had kunnen gaan.
Hoe ik nog net gered ben? Mijn hond had de tegenwoordigheid van geest enorm te gaan blaffen, uiteindelijk heeft de ME de deur ingeslagen, want ik lag op de grond.
Maanden ziekenhuis, maar doet er verder niet toe.

Het PMT komt met de verklaring, dat ik binnen 2 jaar na de scheiding een formulier had moet indienen. Ik? Nee, mijn inmiddels ex-man heeft kennelijk iets niet doorgegeven.
En, hoe zou ik dat moeten weten? Ik ben geen deskundige op dat gebied.

Reactie voor overleg.

PMTpensioenfonds is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over PMTpensioenfonds?