Klacht PMTpensioenfonds: Waardeloos

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 534001
Gebruiker
Gebruiker1605109995
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Wacht nou al vanaf november op mijn wezenpensioen van mijn overleden vader. Elke keer zeggen ze we zetten er spoed achter. Er is nog niks gebeurd en ze krijgen tot maandag de tijd als ik dan nog niks heb gehoord dan zet ik er een advocaat op. Ben spuugzat van die mensen bah bah.

Gewenste oplossing

Mijn aanvraag eindelijk in behandeling nemen en het geld waar ik recht op heb regelen.
Geboden oplossing
Elke keer wordt er weer gezegd we zijn ermee bezig en elke keer is het niet zo
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    PMTpensioenfonds
    Datum
    Geachte mevrouw Scholte,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wij vinden het ontzettend vervelend om te horen dat u al zo lang wacht op een wezenpensioen.
    Wij onderzoeken de situatie en wij nemen binnen 5 werkdagen contact met u op.
    Als u vragen tussendoor heeft kunt u contact opnemen met onze klanteninformatie.
  2. Auteur
    PMTpensioenfonds
    Datum
    Geachte mevrouw Scholte

    Afgelopen vrijdag is uw aanvraagformulier voor het wezenpensioen gestuurd. De datum dat dit aankomt is afhankelijk van de postbezorging.

    Met vriendelijke groet,

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over PMTpensioenfonds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen