Klacht Pneus Online: banden-pneus-online.nl schendt de garantierechten, negeert de claims op garantie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 355123
Gebruiker
AdelNi
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heeft mij niet eerlijk behandeld. Daarmee overtreedt Bede onderneming de regels.

Bedrijf negeert mijn verzoek voor het oplossen van ondeugdelijk product binnen garantie periode.
Het bedrijf biedt twee jaar garantie voor aangeschafte autobanden, maar als je een beroep doet op garantie binnen twee jaar negeert totaal de consument. Zelfs neemt geen moeite om terug te schrijven. Dit is oplichting en fraude, ik heb geen andere woorden voor.

Gewenste oplossing

Ik heb de koopovereenkomst ontbonden ik wil dat het bedrijf het factuurbedrag plus het verschuldigde wettelijke rente en (buitengerechtelijke) kosten aan mij overmaakt.
Factuur 2017/NL-1903042 Datum: 26/04/201
Geboden oplossing
Pneus Online reageert niet op mijn klacht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pneus Online hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Pneus Online?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen