Klacht PNOzorg: Klacht indienen onmogelijk / Opzeggen moeilijk

Klachtnummer
# 340775
Gebruiker
Consument TJ
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Het opzeggen van de zorgverzekering moet via de email. Een emailadres is echter niet te vinden. Wel de "service" "Stuur een email". Deze service is echter gericht op het stellen van vragen. Toch via deze "service" de zorgverzekering opgezegd.
Moe van het zoeken heb ik besloten een klacht in te dienen bij PNOzorg. Via het webformulier mijn klacht ingediend. Echter op het moment van bevestigen "bevriest" de website. Het is dus niet mogelijk een klacht in te dienen. PNOzorg heeft vast weinig klachten

Gewenste oplossing

Opzeggen moet makkelijk en eenduidig zijn. Als wordt verwezen naar een emailadres dan moet dat gemeld worden.
Klachten indienen moet mogelijk en eenvoudig zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    PNOzorg
    Datum
    Geachte heer Jansen,

    Bedankt voor uw feedback. Via de bij ons bekende e-mail ontvangt u reactie op uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    PNOZorg

Ook een klacht indienen over PNOzorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen